1. ПРОФЕСИОНАЛНА ОПТЕРЕЋЕНОСТ НАСТАВНИКА У ОСНОВНИМ ШКОЛАМА У СРБИЈИ – ДА ЛИ СУ НАСТАВНИЦИ ПОД СТРЕСОМ?
2. ВАННАСТАВНЕ АКТИВНОСТИ И КУЛТУРНО НАСЛЕЂЕ: ТУРИЗАМ ИЛИ ЕДУКАЦИЈА?
3. Календарски узраст одељења, године живота наставника и локалитет као социо-демографски предиктори наставничке самоефикасности у раду са ученицима са сметњама у развоју
4. Опште расположење и подршка средине на радном месту као предиктори ефикасности наставног процеса у раду са ученицима са комбинованим сметњама у развоју
5. Припрема природа и друштво – пример добре праксе
6. Декодирање науке – Емпатијско сагоревање
7. Афективна регулација код ученика са сложеним сметњама у развоју
8. ВИСОКИ БЕТА МОЖДАНИ ТАЛАСИ У ДЕТЕКЦИЈИ НЕУРО-ПСИХОЛОШКИХ ПРОБЛЕМА КОД ДЕЦЕ СА ТЕШКОЋАМА У РАЗВОЈУ
9. Вршњачки посењдоване интервенције код ученика са интелектуалном ометеношћу и/или поремећајем из спектра аутизма